Cinsiyet Hesapla

Çin takvimi asırlardır Çinlilerin cinsiyet belirlemek için kullandıkları bir takvim sistemidir. Çinliler “çin takvimi” kullanımının %90 başarılı olduğunu iddia etmelerine rağmen bu takvim yönteminin herhangi bir bilimsel geçerliliği yoktur. Takvimin prensibi belirli yaştaki kadınların belirli aylarda cinsel birliktelik ile kaldıkları gebeliğin cinsiyetini belirlemek üzerine kurulmuştur.

Çin takvimi kullanımında örneğin 24 yaşındaki bir kadın mayıs ayında gebe kalırsa bebek kız olacak, kasım ayında erkek olacaktır. Tekrar belirtelim bilimsel niteliği olmayan bir yöntemdir.

Ayrıca Cinsiyet Hesaplamak İçin Çin Takvimi Tablosunu Kullanabilirsiniz.

Cinsiyet Hesapla” üzerine 172 düşünce

  1. öznur yaman

    ben bırsey anlamadım burdakı farklı cın takvımı dıgerı farklı 27 yasındayım kasım ayında hamıle kaldım kızmı erkekmı olacak

    Yanıtla
  2. filiz oruç

    2 tane cocugum var ıkısınede hamıle kaldıgım ayı gırdım doğru cıktı tekrar bebek sahıbı olmak ıstıyorum bakalım tahmın tutucakmı

    Yanıtla
  3. nihal budak

    ben 3aylık hamileyim 1kızım var doktor kız dedi çinliye göre erkek aslı varmıki erkenmi söyledi acaba

    Yanıtla
  4. AZİZE GİLİK

    bencede saçma allahın dediği olur çinli minli ne bilir türkleri herşeye el atıyolar bizim türklerin suyumu çıkmış inanmayın

    Yanıtla
  5. gülay yıldız

    peki aynı gece hamile kalıp biri kız diğeri erkek olmak üzere ikiz çocuk dünyay getirenlerin durumu nasıl oluyor?

    Yanıtla
  6. NUR GÜLEN

    çin takvimi ile bizim takvim uyuşmuyor o nedenle anne yaşı 2 yaş sonrasını gösteriyor yani aylara göre hesaplanıyor ilgilenenlere duyrulur

    Yanıtla
  7. seher

    benim ilk hamile oldugum gune giriyorum kiz cikiyor takvime gore benimse erkek evladim var ben hic bir sey anlamadim

    Yanıtla
  8. ayla demirulus

    mrb. ben 1986 doğumuyum 1 kızım var ve geçen ay yani ocak ayında hamile kaldım bakmasını gerçekten bilen biri benimkinede bakabilir mi şimdiden teşekkr ederm:)

    Yanıtla
  9. duygu bozkurt

    BU ÇOK SAÇMA Bİ HESAPLAMA DEĞİL Mİ BEN 19 YAŞINDAYIM 5 HAFTALIK HAMİLEYİM YANİ OCAKTA HAMİLE KALDIM HESAPLAMAYI BİLEN VARSA YARDIMCI OLURMUSUNUZ..

    Yanıtla
  10. Diyar Küçük

    31 yaşındayım ve şu an hamileyim.Hamile kaldığım ay ocak sonu yada şubat başı olmalı
    bu aylara göre bebeğimin cinsiyeti ne olacak acaba.Yardımcı olursanız sevinirim.

    Yanıtla
  11. özge yılar

    diyar küçük…seninde hem ocak sonu hem şubat başı hesaplandığında erkek çıkıyo ikiside herşeyi allah bilir ben ilk hamileliğimde hesapladığımda kız çıkmıştı ve kız olmuştu ama bebeğimi kaybettim 3 günlükken erken doğum nedeniyle..yani cinsiyet bahane sağlıklı olup uzun yaşaması en önemlisi….

    Yanıtla
  12. melikem

    merhaba ben 1983 mart 15 doğumluyum 6 yaşında kızım var 2. çocuğu düşünüyorum erkek olsun istiyorum hangi aylar erkek bana yardım edermisiniz şimdiden tşk ederim cevap bekliyorum

    Yanıtla
  13. yeliz özcan

    melikem sen şuan 27 yaşındasın çin takvimine göre mart. nisan.erkek gözüküyor bende 1983 dogumluyum ve ocakta hamile kaldım kız gösteriyor allah hayırlısını nasip etsin

    Yanıtla
  14. KEZBAN ŞİRİN

    çin takvimi benim çocugumada kız dedi halt etmiş çin takvimi doktor erkek dedi.benim bebişim herif:)))

    Yanıtla
  15. elif

    ya benım son adetim 18 kasım 2009 cın takvımıne gore kız yasım 24 4 ayımı bıtırdım ama bebegım gostermedı cınsıyetını ogrenemedık ıns kızdır bır oglum var bunun kız olmasını cok ıstıyorum

    Yanıtla
  16. filiz çıkış

    şubatta hamile kaldım şubat ayında 33üme girdim benim neyim olcak hesaplarmısınız

    Yanıtla
  17. döndü özsoy

    sevgili arkadaslar ben 10.9.1985 dogumluyum son adet tarihim 30aralık2009 neyim olcak hamileyim yardımcı olursanız sevinirim

    Yanıtla
  18. naz özben

    merhaba ben 4 hafta 3 günlük hamileyim en son adet tarihim 06/04/2010 yardımcı olursanız sevinirim 1985 doğumluyum

    Yanıtla
  19. arife sağdıç

    o kadının yaşına değil erkekten gelen sperm hücresine bağlıdır çinliler fena yanılmıştır,, bi iki kişinin tesadüfen tutuo böölece inanılır bişey haline geliyor..

    Yanıtla
  20. SİBEL aksaraylı

    SLM BAYANLAR BENİM BİR KIZIM VAR BİDE ERKEK İSTİYORUZ 27-07-1989 DOGUMLUYUM HANGİ AY HAMİLE KALIRSAM Bİ OGLUM OLUR LÜTFEN YARDIMCI OLUN TAM YAŞIM KAÇ OLUYO HANGİ AY ERKEGE DENK GELİYO????

    Yanıtla
  21. muteber erden

    ben 23 yaşındayım 2 kızım var şimdide 6 aylık hamileyim bebeyin cinsiyeti erkek cin takvimimdede erkek cıkıyo ama 2 sene sonra anne oluyorum onu anlamadım (:

    Yanıtla
  22. EBRU

    benimde 5 yaşında kızım var 2. bebeğim erkek çin takvimide erkek olduğunu söylüyor hayırlısı olsun sağlıklı olsun.

    Yanıtla
  23. sena şen

    20 ağustos 82 doğumluyum son adetim 26 mayıs şimdi ben haziran diye mi bakacağım.Bilen birileri benim için hesaplar mı?

    Yanıtla
  24. ayse soyturk

    sevgili SENA SEN hesapladim kiz cikiyooo hayirlisi ins. benimde iki oglum var tarihleri yazdim oglan cikti allah bilir tabikide simdi bikac ay icinde kalirsam kiz diyo bide tutmasaa yandimm:))) allah hayirlisi neyse onu nasip etsin tabikide

    Yanıtla
  25. SİBEL ASLAN

    AYŞE HANIM LÜTFEN BANADA Bİ CEVAP YAZIN 27- 07-1989 DOGUMLUYUM Bİ KIZIM VAR BİDE ERKEK İSTİYORUZ HANGİ AY HAMİLE KALIRSAM Bİ OGLUMUZ OLUR LÜTFEN YARDIMCI OLUN CEVABINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TŞKLR…

    Yanıtla
  26. şengül kay

    merhabalar erkek bebek istiyorum 4 kızım var yardımcı olmak isteyen varmı (7 ağustos 1977)doğum tarihim.

    Yanıtla
  27. elife

    79 aralık doğumluyum
    çin takviminin doğruluk oranı nedir acaba
    30 yaşında hamile kalıp kız bebeği olan arkadaşlar varr mı acaba
    30 yaş oğlan yılı gibi görünüyor
    arkadaşlar yardımcı olurmusunuzz lütfen
    doğum tarihlerinizi ay yıl olarak yazarmısınız
    birde hamile kalmadanönceki son adet tarihinizi
    vebebeğinizin cinsiyet sonucunu
    bakalım doğruluk payı nedir

    Yanıtla
  28. sevdagul

    burada hesaplamistim bende cin takvimini.kiz demisti ama oglum oldu.otomatik hesaplama dogru degil,takvime kendiniz bakin ayina ve yasiniza o dogru cikti.

    Yanıtla
  29. arzutuba

    05 mayıs 1979 doğumluyum, 1 tane oğlum var, takvime baktığımda ağustos ayında hamile kalırsam kız gösteriyor, kız için hangi aylarda hamile kalmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz
    tesekkurler

    Yanıtla
  30. gül can

    bana pek mantıklı gelmedi. zaten ya kız olacak yada erkek 2 seçenekten birim rabbim sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin herkese inş.

    Yanıtla
  31. sultan eğri

    slm bende 25 doğumluyum 13 haftalık 3 çocuğuma hamıleyım ama takvumde kız gösterıyorr allahın işine karışmasın bu çinlilerr sağlıklı hayırlı olsunn da erkek kız fark etmıyor haftaya doktora gidecemm bakalımm cınsıyet çin takvımıne göre doğrumu çıkacakk hadıı hayırlıssı byy

    Yanıtla
  32. sultan

    ben ilk hamile kaldigimda 24 yasindaydim 2.ayda ve takvim kiz gösteriyo dogru cikti kizim oldu.simdide 26 yasinda 3.ayda hamile kaldim takvim erkek gösteriyor ama doktor kiz diyor bakalim hayirlisi diyorum basta saglikli olmasi önemli.

    Yanıtla
  33. (:ezgi:)

    Ben 02.06.1985 doğumluyum 4 yaşında bir kızım var ikinci çocuğa hamile kalmak istiyorum. Erkek olması için hangi ayda hamile kalmam gerekiyor bana yardımcı olabilirmisiniz. Şimdiden teşekkürler:)

    Yanıtla
  34. yasemin

    bende hiç bir şey anlamadım 25 eylül 1983 doğumluyum son adet tarihim 1 ağustos takvime bakıyorum kız yazıyor otamatik hesapladığımda erkek çıkıyor 26 yaşında hamile kaldım 28 yaşında anne olacaksın diyor bundan da birşey anlamadım lütfen izah edermisiniz yardımcı olursanız sevinirim iyi günler

    Yanıtla
  35. Yasemin

    Banada yardimci oLurmusunuz ? ben hesapladim ama birsey anlamadim..
    23 ekim 1981 dogumluyum – 10/06/2010 < son adet tarihim.. doktora gittim 15 haftalik hamilesin dedi.. ve %70 erkek dedi .. 3 kizim var erkek olmasini cok istiyorum.. cin takvimine gore kiz cikiyo sanirim..doktor erkek dedi..cok korkuyorum.. anLayan biri varsa bana yardimci olsun lutfen.. tesekkur ederim simdiden..

    Yanıtla
  36. elife

    yasemin hanım 28 yaşınızı doldurmuşsunuz ve 28 yaş stünuna bakmalısınız
    haziran ayı erkek bebek görünüyor
    allah gönlünüze göre versin

    Yanıtla
  37. Yasemin

    Merhaba.. Tesekkur ederim :) Evet Dogru ALLAH’tan Baska Kimse biLemez.. HayirLisi oLsun..2 ay sonra uLtrasyona Girecem 5 ayLik oLmus oLacak Ozaman Kesin beLLi oLur.. BakaLim ne cikacak..Haber birakirim Ben ozaman:)

    Yanıtla
  38. HAYAT68

    merhaba yasemin cnm haber bekliyoruz bence allahtan baska kimse bilemez cinsiyetini allahimin dedigi olur allah gönlune göre versin ama hepimizin gönlune göre versin tatlim:D

    Yanıtla
  39. selcan güzel

    mrb ben 09.06.1986 dogumluyum erkek olsun istiyorum hangi ayda hamile kalmam lazım çintakvimine göre yaşım kaç oluyor yardı m edermisiniz lütfen..

    Yanıtla
  40. elife

    çok doğru aslında
    allahtan sağlıklı ve hayırlı evlatlar istiyelim
    ne güzel yazmışsınız
    insanın aklını çeliyor bu çok kötü:(

    Yanıtla
  41. Nermin Rzayeva

    ben 21 yasimi 9 aralikda tamamlaycam. Amma eylulda hamile kaldim. Arkadasimin hesabina göre kiz. Cin takvimine göre erkek. Bilmiyorum artik. Ne olursa saglam ve guzel olsun. Isim ariyorum simdi

    Yanıtla
  42. naz

    BANADA LUTFEN CEVAP ARKADASLAR GERCEKTEN ANLAYAN BIRI YAZSIN BIR KIZIM VAR BIDE ERKEK ISTIYORUM 30 MAYIS 1980 DOGUMLUYUM HANGI AYDA OLURSA ERKEK OLUR;ve yukardaki hesaplayicida kafami karistirdi 30 yas erkek diyo takvim ama aralikta kasimda hamile kalsam misal kiz cikiyo nasil is buuuu yardimmmmmmmmm

    Yanıtla
  43. elife

    merhaba n.b . hanım hamile kalmadan önce 40 yaşınızı doldurmuşsunuz nisan ayı kız bebek görünüyor allah gönlünüze göre versin…….

    Yanıtla
  44. xatire ahmedova

    merhaba 41hamilelik haftasindayim ama hala dogum yapmadim bu beni endiselendiriyor
    sizlerden beni rahatlatacak yorumlar bekliyorum

    Yanıtla
  45. songül eğce

    naz hanım merhaba siz 30 yaş değil 31 yaş sütununa bakacaksınız o zaman da nisan temmuz ve eylül aylarının alt ve üst sütunları erkek görünüyo yani bu aylarda denerseniz şansınız dajha çok artar tabi öncelikle allah bilir en iyisini

    Yanıtla
  46. gülhan mk

    slm ben 18.04.1988doğumluyum.son adet tarihim 18ağustos 2010.yani 11haftalık 2günlük hamileyim ve cinsiyetini bnde merak ediyorum banada yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler:)

    Yanıtla
  47. ilknur ılgaz

    slm arkadaşlar ıkı kızımbıroglum vardı oglum vefat etti tekrar bir oglum olsun .stiyorum 17 08 1981 dogumluyum anlayan arkadaşım lütfen bakıversın ne zaman hamıle kalırsam oglum olur lütfeeeen

    Yanıtla
  48. Yasemin

    biLmiyorum ama ben sonuca bakinca inaniyorum bu takvime..
    Banada yardimci oLurmusunuz ? ben hesapladim ama birsey anlamadim..
    23 ekim 1981 dogumluyum – 10/06/2010 < son adet tarihim.. doktora gittim 15 haftalik hamilesin dedi.. ve %70 erkek dedi .. 3 kizim var erkek olmasini cok istiyorum.. cin takvimine gore kiz cikiyo sanirim..doktor erkek dedi..cok korkuyorum.. anLayan biri varsa bana yardimci olsun lutfen.. tesekkur ederim simdiden..
    Bunu Yazmistim Ben – Sonra Bi arkadas Bana Simdiki Yasima gore Hesap Yapmami soyLedi Bende oyLe Yaptim.. Simdi 25 haftaLik Hamileyim Ve ogLum OLacak.. 29 yasina girdim ama hamile kalinca 28 yasindaydim..ve haziran ayinda hamile kaldim.. 28 yas stununa ve hamile kaldigim aya baktim erkek gosteriyo..dr gittim dr'da erkek dedi.o yuzden dogru sanirim bu takvim..

    Yanıtla
  49. aysun

    merhaba ben 22.08.1984 doğumluyum son adet tarihim 03.09.10 bebeğimin cinsiyeti ne olabilir gerçi allah sağlıklı eli yüzü düzgün elat nasip etsin ama merak ediyorum bakabilirmisiniz

    Yanıtla
  50. GÜLŞAH

    NURGÜLEN BANADA BAKSANA CANM BEN ÇÖZEMEDİM KASIM30 BAKTIM HAMİLEYİM OCAK25 1985 DOGUMLUYUM SANA ZAHMET HABER VERRİRSEN SEVİNİRİM ÖPTÜM

    Yanıtla
  51. arzucan

    BEN 23 09 1978 DOĞUMLUYUM KASIM A AYINDA HAMİLE KALSAM KIZ GÖRÜNÜYO ÇİN TAKVİMİNE GÖRE AMA SİTEDE ERKEK GÖRÜNÜYO

    Yanıtla
  52. gülşah

    bende birşey anlamadım kimse yardım edende yok ne diyim size ALLAH RIZASI için yardım istedik herkeze byy ALLAH HAYIRLI EVLATLAR VERSİN HEPİMİZE GÖNLÜNE GÖRE VERSİN RABBİM

    Yanıtla
  53. esra ))

    merhaba ben 1983 3 eylül doğumluyum 2 kızım birde erkek istiyoruz önümüzdeki hangi ay hamile kalırsam erkek olur tabii rabbim hayırlısını versin rica etsem banada bakarmısınızz şimdiden teşekkürler….

    Yanıtla
  54. gülşah

    arkadaşlar ben baktım dogru çıkıyor eltime baktım kız çıktı ve kızı oldu şimdi benimkide erkek çıkıyor bakalım bu ay doktora gidiçem eyer dogru çıkıyorsa siznle paylaşırım

    Yanıtla
  55. selin99

    ya benbu takvim işinden bişey anlamadım şimdi 29.03.1982 dogumluyum 28 yasınamı yoksa 29 yas sutununa mı bakıcam +1 eklemeden herkesin dogru cıkıyo 1 yas ekleyınce yanlıs oluyo nasıl yapıcam yardım edrsenız sevınırım bu ay cocuk yapmayı düsünüyorum

    Yanıtla
  56. selin99

    gülşah hanım siz nasıl baktınız takvime gerçek yasınıza göremi yoksa 1 yas eklediniz mi?

    Yanıtla
  57. gülşah

    selin 2yaşın üstü bak yani kamile kaldıgınyaşa bakıçaksın ama 2yaş küçük bakıçaksın yanisen 28 yaşındaysan 26yaş bak

    Yanıtla
  58. gülşah

    arkaddaşlar benim çoçugum öldü karnımda allah seninkini bagışlasın çinsiyet ögrenmeye giittim doktor öldü dedi ne olursa olsun allaha emanet olsun çoçuklarınız

    Yanıtla
  59. gülşah

    nermin seninkine baktım kızın oluçak hayırlı olur inşallah saglıkla kucagına alırsın inşallah

    Yanıtla
  60. gülşah

    selin martta hamile kalırsan oglun olacak sana söyleyim sen nezaman hamile kalaçagın ayı söyle bakayım cnm

    Yanıtla
  61. demirin annesi

    ben 31 haftalik hamileliyim ve oglusum olacak ama burda kizim olacagi soyleniyor …uzgunum ama bu test yanlis kizlar :)

    Yanıtla
  62. gülşah

    demirin annesi hangi ay kaldıgını yaz birde hangi ay hamile kaldıgını yaz söyleyim test dogru sen yanlış hesaplamışsın

    Yanıtla
  63. nezaket

    rb herkese ben 27,11,1985doğumluyum 1kızım var 1de allah nasip ederse bi oğlan istiyorum hangi ay hamile kalmalıyım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk ederim.

    Yanıtla
  64. selcan güzel

    mrblar lütfen banada yardımcı olurmusunuz 1 kızım var 1 de erkek olsun istiyorum 4 haftalık hamileyim.1986 dogumluyum ocak veya aralık sonu hamile kaldıgımı düşünüyorum sizce beim nedir çine göre:):)

    Yanıtla
  65. gülşah

    selcan hamile kaldıgın yaş 24ise ocakta kaldıysa erkek aralıkta kaldıysan kızın oluçak hayırlı allahtan cnm

    Yanıtla
  66. meltem cetin

    simdi ben 9 hafta 4 günlük hamileyim hamile kaldigim ay kasim ben yeni hamile kaldigimda daha 21 yasindaydim e bes gün önce de 22 gordim yani dogum günüm 20.01.1989. dogum yapacagim ay ise 25.08.2011 bana cevap yazin

    Yanıtla
  67. seher duran

    mrb15.10.1990 dogumluyum bu testi çözemedim oglum olmasını istiyorum hangi ay hamile kalırsam oglum olur acaba bi yardımcı olurmusunuz?? yardımcı olursanız sevinirim..

    Yanıtla
  68. papatya16

    mrhb ben 1981 yılı eylül doğumluyum.29 yaşındayım.Oğlum olmasını istiyorum 2011 yılında hangi ayda hamile kalırsam oğlum olur.Testle ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Yanıtla
  69. nil ülaş

    ben 29 yaşında aralıkta hamile kaldım takvime göre kız otomotik hesaplayıcıya göre erkek hangisi doğru yardım edin

    Yanıtla
  70. özlem aşık

    slm ben 1981 doğumluyum.aralık sonu ocak başı gibi hamile kaldım sizce cinsiyeti ne olur lütfen yardımcı olun.

    Yanıtla
  71. selin99

    özlemcim çin takvimine göre senin 2 ayda erkege denk geliyo yaşına 1 yaş ekleyerek hesaplıyosun ama gülşah farklı bir yöntemden bahsediyo ama ben o şekilde bir kaç kişiye baktım yanlış çıktı 1 yaş ekleyince dogru cıkıyo tabi ocak yada şubat ayında dogmuşsan durum biraz degişiyor sen hangi ayda dogdun..

    Yanıtla
  72. figennnn yon

    merhaba arkadaşlar ben 15 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyetini çok merak ediyorum 15.12.1982 doğumluyum aralığın ortalarında hamile kaldım çin ay takvimine bakıp buradaki hesaplamaya girince erkek tabloya bakınca kız çıkıyor ben anlamadım doğrusu…anlayan varsa bir tahmin yapabilir mi:)

    Yanıtla
  73. sema gürün

    slm benim bi kızım var martta hamile kaldım 11.30.1988 doğumluyum benimde ne olçak bakarmısınız ben anlamıyorum hanımlar şimdiden çok tşk ediyorum byy

    Yanıtla
  74. Yasemin

    SeLam..elife Tarafından Yapılan Yorum

    yasemin hanım 28 yaşınızı doldurmuşsunuz ve 28 yaş stünuna bakmalısınız
    haziran ayı erkek bebek görünüyor
    allah gönlünüze göre versin

    eLife Hanim sizin soylediginiz gibi baktim evet dogru cikti- 19 mart’ta dogum yaptim ve 1 oglum oldu :)
    bu arada otomatik hesaplayici yanlis .

    Yanıtla
  75. nisanurun annesi

    merhabalar ben şubatın 9 da hamile kaldım 4. ayıma giriyorum ama doktorlarlar ocak ayından hesaplıyorlar 05/06/1979 dogumluyum çin takvimine göre bakıyorum 32 yaş sutunda şubat bölümünde kız çıkıyor ben bu çin çin dede:))) takvimini anlayamadım rica etsem benim yerime anlayan birisi hesaplarsa çok mutlu olacagım şimdiden herkeze hayırlı evlat nasip etmesi dilegiyle umarım dogru çıkar…

    Yanıtla
  76. seyda coban

    bebeğiniz erkek olcak diyo bakalım hadi hayırlısı içimden de erkek diye geçiyodu zaten

    Yanıtla
  77. elif guldik

    Bende 4 aylık hamileyim,çin takvimine göre erkek diyor ama doktorum kız olduğunu söyledi :))

    Yanıtla
  78. kübra esen ünal

    nisanurun annesi merhaba
    yüksek ihtimalle kız bebeğin olacak
    çin takvimine göre hesaplamak için önce çin takvimine göre kaç yaşındasınız buna bakmanız gerekiyor çünkü ocak doğumlular örneğin miladi yaşına artı 2 eklemeleri gerekir gibi yaş hesaplamaları var örneğin ben temmuz doğumluyum 6 yaşında bir oğlum var 20 yaşında hamile kaldım ve ocak ayı… fakat benim yaşım 21 hesaplanıyor temmuz ayında ve oğlum olduğu kanıtlanıyor çin takvimine görede… sonuç itibariyle doğru gibi allah herkese hayırlı evlat versin inş. :))

    Yanıtla
  79. fatos

    merhabalar 13/12/82 dogumluyum en son adet tarihim 12 ocak 2011yardimci olurmusunuz arkadslar lütfennnnn tsk.

    Yanıtla
  80. elif

    fatoş hanım merhaba yaşınız 28
    bebeğiniz takvime göre erkek görünüyor
    tabi bu bir tahmin sizin de bildiğiniz gibi …
    herşeyin doğrusunu allah bilir. allah gönlünüze göre versin…

    Yanıtla
  81. fatos

    cok tsk ederim……. ins dogrudur bir kizim var once saglikli olsun tabide bir erkek evladim olursa cook sevinirim.ama bazi sitelerde baska turlu hesapliyorlar siz nasil hesapladiniz bunu bizimle paylasirsaniz cook sevinirim Allaha emanet olun…Hersey gönlünüzce olsunnnn…….

    Yanıtla
  82. f......

    elif hanim bugün doktora gittim ve kiz dediler hersey Allah tan gelir önce saglikli olmasi cok önemli tabii ama burda erkek denilince kendinimi ona göre hazirlamistim üzülmedim desem yalan olur burdaki ilgilenen merak eden arkadaslara sakin buradaki cin takvimine güvenmeyin sonra ebnim gibi hayal kirikligina ugraya bilirsiniz Allah gönlünüze göre versin …….

    Yanıtla
  83. elif

    fatoş hanım sağlıklı olması cinsiyetinden daha önemli değil mi…herşeyin hayrlısını nasip etsin allah… bu arada aralık ayında hamile kalıp adetinizi üzerine görmüşte olabilirsiniz… allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin…

    Yanıtla
  84. f......

    elif hanim cim tabiki saglikli olmasi en basta geliyo rabbim ins saglik li eli ayagi düzgün hayirli bir evlat versin.ben aralikta korunuyodum ocakta biraktim yani spiral vardi.bilmiyorum yani benim demek istedigim cin takvimi sizinde dediginiz gibi bu bir tahmin yani dógrulugu kesin degil….herseyi Allah bilir…..Allah herkesin gönlüne göre versin ebn yine de size tsk ederim….

    Yanıtla
  85. maviş

    07.10.1981 doğumluyum 13 mart son adet tarihim kız mı erkek mi yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler……

    Yanıtla
    1. admin Yazar

      maviş hanım merhaba yaşınız 29
      bebeğiniz takvime göre erkek görünüyor
      Allah gönlünüze göre versin…

      Yanıtla
  86. gülşah

    slm benim dogum tarihim ocak 25 1985 son adet tarihim 15 haziran lütfen banada bakarmısınız neyim oluçak

    Yanıtla
  87. ilknur ılğaz

    slm arkadaşlar lütfen admin kimse veya gülşah hanım bana bir yardımcı olun gecen sene yazmıştım kimse yardımcı olmadı bana bir oğlum varidi kaybettim iki kızım var birde oğlum olsun istiyorum 20 07 1981 doğumluyum bu sene hamile kalmayı düşünüyorum takvime göre ne zaman kalmam lazım hamileki oğlum olsun inşallah..!

    Yanıtla
  88. elif nur deniz

    ben 16 yaşındayım ve bi erkek çocuğa hamileyim aslında yaşım çok küçük erkek arkadaşım cinsel ilişkiye girmek için çok ısrar etti bende çocuğumu aldırmak istemedim annemler çok kızdı amam kabul ediyorlar bizi

    Yanıtla
  89. ece tokay

    lütfennnnn biri bana yardımcı olurmu hesaplayabilirmi doktorum 3 hafta sonra belli olur dedi ama sabırsızlanıyorum 02.08.1984 doğum tarihim mayısta hamile kaldım cinsiyetini öğrenmek istiyorum.. şimdiden çooookkk teşekkürler..

    Yanıtla
  90. Esra öz

    Slm Ece tokay takvime göre oğlan diyor hayırlı inşallah bende hamileyim doktor bana kız dedi bu Çin takvimi erkek diyor 

    Yanıtla
  91. ece tokay

    tşk ederim esra merak işte sonuçta sağlıklı olsun da! inşallah sağlıklı evlatlarımız olur hayırlısıyla…

    Yanıtla
  92. deniz

    meraba lütfen beni aydınlatın artık 8 nisan 1981 doğumluyum 2011 hangi ayda hamile kalırsam erkek olur

    Yanıtla
  93. sümeyye

    ben 15şubattta 1977 de doğdum çintakvimine göre eylül ayının 2011senesinde hamile olursam bebek erkekmi yoksa kızmı olacak
    lütfen hesaplayın!!!

    Yanıtla
  94. tuha

    Bana da bakarmısınız 5haftalık hamileyim eylülde hamile kaldım son adet tarihim 9 eylül 23.01.1972 doğumluyum yani 39 yaşındayım

    Yanıtla
  95. Reşide Çiçek

    Ben 2 kız çoçuk annesiyim şuanda 4buçuk aylık hamileyim gönlümden geçen ise 3.cü çoçuğumun erkek olmasını istiyorum burdan test ettim dediler ki büyük olasılıkla erkek dediler. teşekkürler allah herkese hayırlı ewlat wersin

    Yanıtla
  96. hatice hatice

    arkadaslar bende 18 haftalik hamileyim 2 kizim var bu konuyu cok arastirdim erkek istiyordum bir cok testler var hepsi sacma bebegin cinsiyetini erkek belirler kadinin hic bir funktionu yoktur bunu tipda söylüyor kurani kerimde de bu böle geciyor allah herkesin gönlündekini versin

    Yanıtla
  97. ARZU OYMAK

    yanlış bakıyorsunzu arkdaşlar misal size:2012-1977=35 de mi ben şubataa hamile kalsam tabloya göre kız olcak nisanda kız haziranda kız ağustosta kız kasımda kız böyle bakcanzı tabloya bakmıyor musunuz şu yukardaki hesaplama yanlış bence tabloya göre değil

    Yanıtla
  98. LAMIYE

    cok doru tahmin kizimin dogdugu tahmini dogru yapti insallah erkek cocugum olur .ALLAHTAN bunu cok istiyorum amin

    Yanıtla
  99. senaaaaa

    slm 19 11 1980 dogumluyum son adet tarihim 11 aralık 2011 neyim olacak sizce ne olur hemen cvplayın

    Yanıtla
  100. burchinsss

    banada yardım edin lütfen , bu yaz hamile kalmak istiyorum , 24 mayıs 1985 dogumluyum , ilk başta öncelikle elbette saglıklı bi kızım olsun istiyorum , temmuzdan sonra hangi aylar kızdır ? :))

    Yanıtla
  101. melek can

    slm arkadaşlar ben 1979doğumluyum ocak 26 son adet tarihim ben anlamadım benim bebişim kız mı erkek mi olacak.yardımcı olursanız sevinirim şimdiden allah razı olsun

    Yanıtla
  102. nura mammedovna

    men 1987 avqustun 26dogumluyam 2qzm var gelecekde hangi ayda hamile kalsam erkek olar lutfen yardimci olun tesekur edirem

    Yanıtla
  103. doktor

    herkeze slm bir hastalığa baktımda, meğre burdakilerin hepsi hastaymış.:) ben doktorum arkadaşlar, ama hayatımda aya göre cinsiyet belilendiğini ilk burda görüyorum çok ilgimi çekti hatta bir kaç yorum okudum not: hpiniz çıldırmışsınız cinsiyet sadece kromozmlarla tain edilir buda sizin elinizde olabilecek bişey asla değil. ocak 26 senin son adet günün se kesin bir öküz doğurucan hadi bakalım…:) ayrıca bu yz hamile kalmak istiyen arkadaş yardımcı olayım yaza dinç sağlıklı bir erkek bul, ama sen temmuzda doğurma sakın kesin damızlık olur…

    Yanıtla
  104. doktor

    (senaaaaa:
    slm 19 11 1980 dogumluyum son adet tarihim 11 aralık 2011 neyim olacak sizce ne olur hemen cvplayın) cevaplıyorum sanırım bir çamış doğurucan: ya arkadaşlar yarıldım ben ya yemin ederim bu siteyi herkeze önericem cem yılmaz halt etmiş bu ne ya bu nasıl saçmalık bunların tamamı hurafe sadece kromozoma bağlı üstelik cinsiyeti baba belirler yani kadınların elinde hiç birşey yok kadın sadece hastalık geni yada mongolizim dediğimiz yada süper dişi denilen gen bozukluklarına ve sakat doğumlara sebebiyet verirki bu kromozmların ayrılmaması olayına girer ltf aklınızı başınıza toplayın saçmalamyın :)))))))))))) cinsiyet temmuzla ocakla olacak işse hadi herkezin cinsiyeti bir olsun.

    Yanıtla
  105. tuha

    Merhabalar 23.01.1972 doğumluyum son adet tarihim 1 nisan şu an hamileyim tüp bebk tedavisinde hamile kaldım cinsiyet hakkında lütfen bilgi veririmisiniz

    Yanıtla
  106. hilal

    Ben 24 aralık 1988 doğumluyum…
    2 kızım var. 1. oğlum olmasını istiyorum. hangi ayda hamile kalmalıyım.teşekkürler…

    Yanıtla
  107. tülay kale

    slm hanımlar herkeze iyi ramazanlar bana yardımcı olurmusnuz ben 16.08.1989.doğumluyum ve son adet tarıhım 08.04.2012.şuanda 4 aylık hamileyım bir kızım var ama kızımın tarıhını net bılıyorum çünlü tüp bebek yapık şimdiyse normal hamıle kaldım inşallah bir oğlum olur bu sefer çok istiyoruz herşeyden once sağlık tabı ama eşimle sorunum var ve aldırmaya cesaret edemedım kıyamam ben Allahın verdıgı cana ama belkı oğlum olur diye umudumu kesmiyorum doktor %80kız dedı ama tahmınım dedı cınsıyetını saklamıs gostermıyo dedı nolur yardımcı olun en kısa zamanda cevap beklıyorum teşekür ederim

    Yanıtla
  108. ayse kar

    tamamen sans isi bunlar. benim cin takvimine gore erkek olmasi gerkiyordu ama kiz olacak insallah.

    eslinda iliskiye girilen tarihin cinsiyeti etkiledigini duydum ben ve benimde ole oldu. Eger adet bitiminden hemen sonraki gunlerde hamile kalinirsa kiz, yumurtlama doneminin sonuna dogru hamile kalinirsa erkek oluyormus. Ben de ve bir arkadasimda boyle oldu. ama biz bilmiyorduk boyle bir sey oldugunu.

    Yanıtla
  109. agca bagirova

    merhabalar…ben 24mart 1989 dogumluyum…23yasindayim ve haziranda hamile kalmisim.ilk bebegim..ben hesapladim cin takvimine gore bence erkek gosterdi ama yinede kesin oyrenmek isterdim eger mumkunse..sizce kizmi olur erkekmi?

    Yanıtla
  110. leyla

    merhaba cin takvimini bilen bayanlardan rica ediyorum bana yardim etsinler ben 22 yasindayim agustosta hamile kaldim cocugum ne? arkadaslar lutfen yardim edin bana

    Yanıtla
  111. fatma gül

    2kızım var 1983 dogumluyum erkek cocuguna hamile kalmak icın hangi ayabakmamlazım yardımcı olursanz sevınirim

    Yanıtla
  112. elif kaçin

    benım 1kızım var ve suan da erkek cocuguna hamıleyım cın takvımıne ve bu takvıme baktım 2 cocugumda da tuttu bu tür seylere pek ınanıyorum ama ben de ıkısı de uyuyor

    Yanıtla
  113. ebru korkmaz

    selam kızlar benım dort kızım var 1979 dogumluyum erkek cocugum olmasını ıstıyorum bu ayın 23 ekımde son adet gunum ama kasımda kendımı bırakacam cocuk ıcın nasıl hesaplancak ekım olarakmı kasımı lutfen yardım dermısın sımdedn tesekur ederım

    Yanıtla
  114. ebru

    Merhabalar
    09/07/1985 doğumluyum. 2013 Ocak ayında hamile kaldım bebeğimin cinsiyeti nedir acaba?

    Yanıtla
  115. esra genc

    benim d.t 15/07/81 son adet tarihi 15 kasım 2013 hamile kaldığım ayda aralık oluyo galiba sonuç nedir aceba yardımcı olursanız secinirim

    Yanıtla
  116. besime orhan

    Esra hanim hesabladim sizin ki önce allah bilir ama cin takvimine göre erkek diyor hayirlli oldun bu arada

    Yanıtla
  117. asi asya

    arkadslar ben 25 03 1989 dogumluyum iki kizim var birde erkek istiyorum hangi ayda kalirsam erkek olur banada yardim edrsiniz sevinirim simdiden tsk ederim

    Yanıtla
  118. nihal

    27-06-1985 doğumluyum subat ayında hamıle kaldım..çin takvımı erkek dıyor ama bu hesaplama kız dıyor sizce hangısı daha ne t sonuçlar verır…yardımcı olurmuusnuz

    Yanıtla
  119. fatim

    nihal benim bildigim bi takvim var ama onda esin doguldugu gun ay yil ve seninki ve son adet tarihin lazim,,eyer istersen baka bilirim sein icin

    Yanıtla
  120. aysel yuksel

    ben tam çin yılında doğmusum 06,02,1989 yasıma kac eklıcem anlayamadm kızım var birde oglan ıstıyorm hangı aylar olur

    Yanıtla
  121. kübra akkoç

    05.09.1983 dogumluyum son adet tarihim 04.06.2014 kimseden bilgi alamadım lütfen beni bilgilendirir misiniz cinsiyeti ne olacak

    Yanıtla
  122. mukaddes sonar

    Selam mukaddes 1982 goğumluyum 25 kasım son aded tarihim kızmı erkekmi yardımcı olursanız sevinirim tşk

    Yanıtla
  123. nazlı

    slm ben nazli ben 24 yasındayım 2 oglum var birisi 4 birisi 2 yasında be hamıle kalmamak icin spiral taktirmistim ama günah oldugunu ogrendım bana dua edın ben nısanda hamıle kalırsam kız olabılır mı onu bılmek ıstıyorum bana yardım edermısınız

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>